Lektor języka angielskiego 

Wymagane dokumenty należy składać drogą elektroniczną na adres kontakt@sl.edu.pl.
 

Wymagania:

  • ukończone studia neofilologiczne bądź lingwistyki stosowanej I lub II stopnia (język angielski),
  • przynajmniej roczne udokumentowane doświadczenie w nauczaniu języka angielskiego,
  • mile widziane ukończone studia podyplomowe z metodyki nauczania języków obcych bądź tłumaczeń.
Wymagane dokumenty i oświadczenia
  • zgłoszenie kandydatury wraz z uzasadnieniem,
  • życiorys z uwzględnieniem pracy dydaktycznej,
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, w szczególności: dyplom ukończenia studiów wyższych lub zaświadczenie o uznaniu dyplomu zagranicznego za równoważny z polskim
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji.

Dokumenty przyjmujemy drogą elektroniczną.